lunedì 27 dicembre 2010

CANTECUL MOTANULUI DANILA - DIN VERONICA SE INTOARCE - REGRETATUL DEM RADULESCU TRADUZIONE IN ITALIANO



Danila:
Eu sunt motanul Danila,
Sunt cel mai aprig motan
De soricei nu mi-e mila
Oricand, aicea ii am.

Ii vad si ii aud, oriunde se ascund
Chiar daca ar fi la Polul Nord sau Polul Sud
Miscarea mea e agila
Din gheare imi fac un arcan
Eu sunt motanul Danila
Sunt cel mai aprig motan.

Veronica:
Domnule motan, eu nu sunt dusman,
Ti-am adus un bilet

Danila:
Slujnicuta, da! De lucru as avea
Cam ce stii tu sa faci, draga mea?

Veronica:
As stii sa matur prin casa, si chiar mancare sa fac
Si praful..

Danila:
Lasa, lasa, da cred ca-mi vei fi pe plac.
Faina si malai, sa cerni stii oare, ai?

Veronica:
Eu pot sa spun nu prea..

Danila:
Ha. Ha! Vei invata. Te rog pofteste la mine sa vezi unde vei lucra..lalalalala.



Eu sunt motanul Danila,
Iar pumnul mi- e buzdugan
De nimenea nu am mila
Sunt cel mai strasnic motan.

Plec din nou la drum, tine minte acum
Cum sa ceri binisor, am sa-ti spun
Si la stanga ta, si la dreapta ta..

Veronica:
Dar nu stiu daca eu voi putea..

Eu sunt motanul Danila,
Sunt cel mai mandru motan
De soricei nu mi-e mila
Oricand aicea ii am.
Cu mine n-au noroc,
Nu-mi place sa ma joc
De-i simt sau de-i aud
Ii si inhat pe loc.
Miscarea mea e agila
Din gheare imi fac un arcan
Eu sunt motanul Danila,
Sunt cel mai aprig motan.

TRADUZIONE:Danila:
Io sono il gatto Danila,
Io sono il gatto più ardente
Io non ho pietà dei topi
In qualsiasi momento, gli ho.

Gli vedo e gli sento, ovunque essi si nascondono
Anche se fossero al Polo Nord o al Polo Sud
Il mio movimento è  agile
Dagli artigli faccio un arco
Io sono il gatto Danila
Io sono il gatto più ardente.

Veronica:
Signor gatto, io non sono un nemico
Ti ho portato un biglietto

Danila:
Colf, sì! Lavoro ci sarebbe
Tu che cosa sai fare cara mia ?

Veronica:
Io so come spazzare la casa, e so persino cucinare
E la polvere ..

Danila:
Lascia, lascia, penso che mi sarai utile.
Farina e mais , di infangare sai?

Veronica:
Non proprio , potrei dirti

Danila:
Ha. Ha! Imparerai. Vieni da me per vedere dove lavorerai .. Lalalalala.

Io sono il gatto Danila,
E il mio pugno è pesante.
Io non ho nessuna pietà
Io sono il gatto migliore.

Io parto di nuovo, ricordati
Come bene , te l'ho dico adesso
E a sinistra e destra ..

Veronica:
Ma non so se potrò ..

Io sono il gatto Danila,
Sono il gatto più orgolioso
Io non ho pietà dei topi
Quelli ce gli ho sempre.
Con me non sono fortunati
Non mi piace giocare
se gli sento o gli udicso

Io gli affero subito.
Il mio movimento è agile
Dagli artigli faccio un arco
Io sono il gatto Danila,
Io sono il gatto più ardente.

Nessun commento:

Posta un commento