domenica 30 gennaio 2011

Astazi ...........BANCURI !!!


Doua blonde
Doua blonde se plimba brat la brat pe strada. La un moment dat, una dintre ele vede o oglinda pe jos.
O ridica si se uita in ea:

- Nu stiu de ce,dar fata asta mi se pare cunoscuta....
- Da-mi si mie sa vad,spuse cealalta... Normal ca ti-e cunoscuta. Proasto,sunt chiar eu in poza!


Doamna cu cainele 
O doamna priveste o inmormantare neobisnuita,doua masini negre, apoi o femeie singura cu un pit-bull legat.
La cativa metri,in sir indian circa 200 de femei urmareau masinile spre cimitir.
Curioasa doamna intreaba femeia cu cainele: 
-Stiu ca nu este momentul sa deranjez,dar niciodata nu am vazut asa ceva, a cui este inmormantare ?
-A sotului meu.
-Cum a murit ?
-Cainele meu l-a muscat. 
-Dar cu al doilea sicriu ce este,intreaba doamna curioasa?
-E soacra mea,care a incercat sa-l ajute pe sot ,dar cainele a sarit si la ea.
Liniste deplina,politicoasa intre cele doua.
-As putea sa va imprumut cainele zice curioasa.... 
-Asezati-va la rand......
  
Vacanta in Jamaica
O femeie pleaca fara sotul ei in vacanta in Jamaica.
Cunoaste un tip de culoare,si se cupleaza.
- Cum te cheama?
- Nu pot sa-ti spun, ii raspunde el.
In fiecare seara fac sex ca doi nebuni si ea il intreaba acelasi lucru iar el ii da intotdeauna acelasi raspuns.
- Este ultima mea seara aici, maine plec acasa. O sa-mi spui totusi cum te cheama? 
- Nu pot sa-ti spun, ca o sa razi de mine, zice negrul 
- Hai spune te rog,nu rad ,sigur. 
- Ma cheama Zapada.
Tipa incepe si rade, mai sa se sparga..., la care negrul furios : 
- Eram sigur ca o sa razi de mine, mai bine nu-ti ziceam...!
- Ma gandeam ca sotul meu n-o sa creada cand o sa-i spun ca am avut 30 cm de zapada..... in fiecare zi in Jamaica....

Nessun commento:

Posta un commento